آخرین مطالب

برچسب ها

خدمات زیبایی

روش هایی برای مرتب کردن دندان بدون ارتودنسی !

نویسنده : علی 14 آبان 1402 71 بازدید نظر

روش هایی برای مرتب کردن دندان ها بدون نیاز به ارتودنسی دندان

امروزه مرتب کردن دندان و صاف کردن دندان ها به صورت خیلی ویژه ای مورد توجه افراد قرار گرفته است به دلیل اینکه این موضوع خیلی برای افراد مهم هست ما تصمیم گرفتیم که در این رابطه مقاله ای منتشر کنیم تا تمامی افراد از اهمیت این موضوع با خبر شوند .

در حال حاضر به علت پیشرفت های دندانپزشکی زیبایی ، ارتودنسی تنها راه مرتب کردن دندان نیست . هم اکنون روش های مختلفی برای صاف کردن دندان ( درست کردن دندان ) وجود دارند .

به عنوان مثال از روش های صاف کردن دندان بدون ارتودنسی می توان به ردیف کردن دندان ها با کامپوزیت اشاره کرد .

درست کردن دندان های جلو و به طور کلی صاف کردن دندان ، علاوه بر افزایش زیبایی هر فرد بر سلامت دهان تاثیر به سزایی دارد .

آیا کامپوزیت دندان می تواند دندان ها را صاف کند ؟

یا پیوند زدن می تواند دندان ها را صاف کند اگر می خواهید لبخند محکم تری داشته باشید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانیم به آنها کمک کنیم. در حالی که بندها معمولاً برای اکثر بیماران انتخاب شماره یک هستند ، اگر دندان های شما فقط کمی نادرست یا نادرست باشند ، ممکن است برای پیوند کامپوزیت مناسب باشید.

پیوند کامپوزیت چیست؟

اتصال کامپوزیت یک تکنیک خارق العاده است که می توانیم برای تغییر شکل دندان های شما استفاده کنیم . ما از یک رزین به رنگ دندان استفاده می کنیم تا یکپارچه کانتور های دندان شما را بسازیم این روش به نظر خیلی طبیعی است و به دندان های طبیعی شما آسیبی نمی رساند .

برخی از نگرانی های متداول که پیوند زدن آن می تواند کمک کند شامل موارد زیر است :

  • دندان های خرد شده و شکسته
  • دندان های کج و نادرست
  • شکاف و نقص در مینای دندان
  • شکاف بین دندان ها

نتایج شما باید چندین سال طول بکشد و به طور طبیعی با گذشت زمان از بین کی رود . پیوند ایمن و ملایم است ، بنابراین می توانید برای حفظ لبخند جدید خود ، درمان خود را تکرار کنید . اگر نظر خود را تغییر دهید ، پیوند دندانپزشکی نیز قابل برگشت است .

برخی از بیماران دوست دارند برای حداکثری اثر ، سفید کردن دندان ها را با پیوند ترکیب کنند . ما باید ابتدا دندان های شما را سفید کنیم تا بتوانیم کامپوزیت شما را با رنگ لبخند شما مطابقت دهیم .

آیا پیوند کامپوزیت روش خوبی برای تراز کردن دندان ها است ؟

اگر دندان های شلوغی دارید ، بعید است که پیوند به تنهایی کمک کند . اگر شکاف ، دندان های نادرست یا اختلافات عمودی دارید ، پیوند دادن می تواند یک جایگزین سریع و مقرون به صرفه برای اینویزیلاین یا بریس ارائه دهد . بسته به اینکه چه تعداد دندان را درمان می کنیم ، پیوند زدن اغلب ارزان تر از درمان ارتودنسی است .با این حال ، اگر می خواهید نتایج خود را حفظ کنید ، به درمان های مکرر نیاز دارید ، بنابراین احتمالا هزینه طول عمر بیشتر خواهد بود .

یکی از مزایای مهم پیوند در مقایسه با بریس این است که به سرعت نتایج را مشاهده خواهید کرد . ما می توانیم لبخند شمارا در یک قرار ملاقات بدون درد و خرابی تغییر دهیم برای مراجعه حضوری به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی دریا می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید( بهترین کیفیت در کلینیک دندانپزشکی دریا )

02634018992

02634018982

پیوند کامپوزیت در مقابل بریس

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی دریا

بریس ها ازارائه نتایج طولانی مدت از مزایای قابل توجهی برخوردار هستند . اگر نگهدارنده های خود را بگذارید ، لبخند جدید شما می تواند یک عمر طول بکشد برخی از بیماران یک نتیجه باور نکردنی با روکش های رقیب ، بریس هایی را با پیوند و سفید کردن دندان دنبال می کنند .

اینویزیلاین تقریبا نامرئی است و می توانید تراز های خود را برای خوردن ، نوشیدن و تمیز کردن دندان های خود بیرون بیاورید .

اگر می خواهید چیزی حتی با احتیاط تر باشد ، می توانیم بریس های شما را در پشت دندان های خود بچسبانیم . بریس های زبانی ناشناس دقیقا مانند پرانتز های ثابت سنتی کار می کنند ، اما اساسا نامرئی هستند .

قبل از شروع درمان ، ما یک برنامه درمانی را به شما نشان خواهیم داد ، بنابر این می توانید ببینید که چگونه دندان های شما حرکت می کند و لبخند نهایی مهم شما دیده می شود .

مزایای پیوند کامپوزیت برای دندان های نادرست

برای بیماران مبتلا به دندان های کج ، مزایای پیوند دندانپزشکی شامل موارد زیر است :

درمان در همان روز ، شما می توانید به دندان های مستقیم و لبخند که فقط در یک مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در مورد آن دیده اید ، دست بیابید .

نتایج طبیعی رزین کامپوزیت برای مطابقت با رنگ دقیق دندان های شما انتخاب می شود . هیچ کس قادر به گفتن تفاوت نخواهد بود . مقرون به صرفه بودن پیوند کامپوزیت که یکی از به صرفه ترین روش های درمانی می باشد

حداقل تهاجمی قراردادن رزین کامپوزیت باعث درد و ناراحتی نمی شود . در طی 48 ساعت شما به اوراق قرضه استفاده می شود .

با دوام پیوند کامپوزیت با مراقبت و نگهداری مناسب می تواند تا 10 سال به طول انجامد .

در صورت تراشه یا تغییر رنگ می توان به راحتی ترمیم یا جایگزین کرد .

معایب پیوند کامپوزیت برای دندان های کج

پیوند کامپوزیت مزایای زیادی دارد اما معایبی هم دارند که باید از آن ها با خبر باشید .

لکه های رزین کامپوزیت اما به راحتی سفید شده و ترمیم می شود.

تروما به راحتی می تواند به پیوند کامپوزیت اسیب برساند . اما کامپوزیت تراشیده و ترک خورده را می توان ترمیم کرد یا با سهولت جایگزین کرد .

رطوبت را به مرور زمان جذب می کند و این لکه ها را لکه دار تر می کند .

نمی توان از آن برای همه دندان های نا مرتب استفاده کرد .

نتیجه

مهمترین عواملی که برای کمک به شما در انتخاب مسیر لبخندی زیبا ایجاد خواهد کرد عبارتند از :

سن شما ، چه مدت میخواهید لبخند بدون درمان اضافی دوام بیاورد ، چقدر سریع یا به آرامی لبخند جدید خود را می خواهید و در آخر هم بودجه ای که مد نظرتون هست .

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی دریا با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات و بکار گیری از بهترین دندانپزشکان و جراحان متخصص آماده حل کردن هرگونه مشکلات دندانپزشکی مراجعه کنندگان عزیز در قلب جهانشهر کرج می باشد و به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج و در جهانشهر شناخته می شود .جهت دریافت مشاوره رایگان و نوبت دهی با شماره های زیر تماس بگیرید .

02634018992

02634018982

 مقاله های مرتبط 

نحوه برداشتن ارتودنسی از روی دندان 

7 دلیل برای ارتودنسی دندان 

خدمات زیبایی

بستن فاصله بین دندان ها در کرج 

تفاوت لمینت با کامپوزیت دندان 

 

 

ارسال دیدگاه :